
دیزنی لندِ وطنی!
از من بپرسین، میگم از دیزنی لند، خیلی جذاب و شگفت انگیزتره! خیابون های پاریس رو وَجَب به وَجَب هم بگردی، نمیتونی کمتر از نصف قیمتِ یه بطری آبِ آشامیدنی خرج کنی (حدودا چهارده سنت.) و این شانس رو داشته باشی تا چند ساعتی رو در کنار آدم هایی بگذرونی که "امید" رو نفس میکشن، صورتشون رو با سیلی سرخ نگه میدارن و هر لحظه برای سر پا باقی موندن ایده هاشون میجنگن.
الکامپ نود و هشت هم به خوبی و خوشی برگزار شد. خودم عاشق سالن هشت و نه بودم. پُر بود از غرفه های استارت آپی جدید و کار راه بنداز. (به جز غرفه آژانس های دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و ایده پردازهای بزرگوار.)
افتخار دیدن عادل طالبی و بعضی از عزیزان فعال در حوزه مارکتینگ نصیبم شد، بسیار یاد گرفتم، ایده های خوبی توی ذهنم جرقه زد، کد تخفیف شصت درصدی ژاکت رو بُردم و در مجموع بالغ بر هزار و پونصد کالری سوزوندم!
در پایان میخوام تشکر ویژه ایی رو داشته باشم از شرکت ویتانا که گویا اسپانسر بودن و اجازه ندادن قند خونمون پایین بیاد (بیسکوییت قلبی هاشون به شدت توصیه میشه.) و غرفه عزیزی که تبلیغاتش به شکل بادبزن بود. خدا خیرتون بده.
تا سال بعد و الکامپ نود و نه،
بای.